Skip to content

Vragen?

Abonnement

Bieden jullie het sociaal tarief aan?

Dit doen we nog niet. Het sociale tarief is voor een kleine speler als Neibo een vrijwillige keuze, dit is niet verplicht. Bij het sociale tarief betaalt de operator zelf de aangeleverde korting. Dit houdt voor ons een financieel risico in: als groeiend en jong bedrijf is het te riskant om een grote groep gebruikers te hebben waar we geen of weinig inkomsten uit halen. Daarom bieden we dit nog niet aan, ook al willen we dit in de toekomst graag doen!

Een professioneel abonnement bij Neibo

Een abonnement nemen op naam van je vennootschap lukt zonder problemen. Laat tijdens je bestelling de gegevens van je onderneming achter en wij zorgen voor de rest. Je zal de facturen ontvangen met vermelding van je btw-nummer.

Wil je je vennootschap aansluiten bij Neibo door aandelen te kopen? Prima! Hiervoor hebben we de aandelen type “B”. Contacteer ons via hello@neibo.be om de exacte procedure te kennen.

Controleer de netwerksterkte op je locatie

Neibo is een virtuele operator die het netwerk van Orange gebruikt. Hun netwerksterkte is gelijk aan die van ons. Om de kwaliteit van het netwerk te testen op je adres ga je naar de website: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart

Heb je hinder of vermoed je een defect? Speel dit aan ons door op 1989 of via support@neibo.be (van maandag tot vrijdag van 08u tot 20u).

Je kredietlimiet aanpassen

Heb je je limiet bereikt? Deze verhoog of verlaag je op de volgende manier:

  • via ons klantenportaal (24u/24u)
  • per e-mail aan support@neibo (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u)
  • per telefoon naar 1989 of 0490/461989 (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u)

Hoe verander ik mijn abonnement?

Om je abonnement te wijzigen stuur je een mailtje naar support@neibo.be. We passen je abonnement aan vanaf de eerste dag van de eerst volgende maand.
Stuur je ons op 7 juli een mailtje, dan krijg je je nieuwe abonnement vanaf 1 augustus.

Waarom moet ik meteen betalen voor mijn abonnement?

Wanneer je een abonnement bestelt, vragen we je meteen te betalen. De betaling bevriezen we en gebruiken we pas wanneer je simkaart actief is. Dit is een vooruitbetaling voor je eerste maand bij ons.

Je zal dus niet dubbel betalen wanneer je nog een oud abonnement gebruikt, want de betaling gebruiken we pas zodra je nummer actief is bij ons.

Nummeroverdracht

Je nummer behouden doe je eenvoudigweg door dit aan te geven tijdens je bestelling. Kies voor “Ik wens mijn nummer te behouden”.

Om je huidig nummer over te dragen hoef je je abonnement bij je oude telecomoperator niet stop te zetten. Dit doen we voor jou tijdens het activeren van de simkaart.

Je blijft je oude abonnement gebruiken totdat de overdracht van je nummer is gelukt. Op dat moment verlies je je oude bereik en ga je verder met Neibo. Dan mag je de simkaart van Neibo in je toestel stoppen.

Als alles goed verloopt, zal je niet zonder netwerk vallen. Je gebruikt je oude abonnement tot het moment dat je je oude netwerkbereik verliest. Dan ruil je je oude simkaart voor die van Neibo en geniet je van ons netwerk.

Kan ik betalen met visa?

Voorlopig aanvaardt Neibo enkel betalingen per bancontact.

Geen antwoord op je vraag gevonden?