Bellen vanuit België naar het buitenland
Oproepen vanuit België naar het buitenland noemen we internationale oproepen. Hiervoor betaal je extra, want dit is niet inbegrepen in je abonnement. Om te bellen naar het buitenland is het belangrijk dat je kredietlimiet hoger is dan 0 euro. Is dat niet zo, dan zal het onmogelijk zijn om te bellen of sms’en naar het…
Read MoreInkomende oproepen doorschakelen naar een vast of mobiel nummer
Elke gemiste oproep schakelen we door naar je voicemail, mits je voicemail is ingesteld. Wil je dergelijke oproepen ontvangen op een ander mobiel of vast nummer? Dat lukt! Deze doorschakeling volgt de vaste tarieven voor onze telefonie. Wil je doorschakelen instellen? Volg dan even de onderstaande stappen. Eens je alles hebt ingesteld, schakelen we een…
Read MoreHoeveel simkaarten mag ik bestellen?
Je mag zoveel kaarten bestellen als je wilt. Enkel de korting die je deelt is beperkt tot maximum vijf personen voor particulieren. Dit betekent dat je probleemloos je hele gezin laat profiteren van je coöperantkorting! Hiervoor hoef je geen extra aandelen te kopen, al mag dat uiteraard wel. De limiet van vijf gebruikers is een…
Read MoreMijn voicemail instellen
Je voicemail instellen doe je eens je simkaart actief is en in je toestel zit. Hiervoor bel je het nummer 1987 (gratis in België en de EU) en volg je de instructies.
Read MoreWaar vind ik mijn coöperantennummer?
Het nummer vind je op het certificaat dat je kreeg na de aankoop van aandelen. Heb je geen certificaat? Vraag het ons via hello@neibo.be.
Read MoreBetalen via de QR-code lukt niet
Je betaalt je factuur vlot via een QR-code. Lukt het niet, ga dan even na of je in je bank app de correcte manier gebruikt. Betalen via Payconiq lukt niet, maar via de QR-functie in je bank app wel. De QR-code werkt bij de app van Belfius, KBC, BNP Paribas Fortis, Argenta, ING en VDK.
Read MoreEen professioneel abonnement bij Neibo
Een abonnement nemen op naam van je vennootschap lukt zonder problemen. Laat tijdens je bestelling de gegevens van je onderneming achter en wij zorgen voor de rest. Je zal de facturen ontvangen met vermelding van je btw-nummer. Wil je je vennootschap aansluiten bij Neibo door aandelen te kopen? Prima! Hiervoor hebben we de aandelen type…
Read MoreControleer de netwerksterkte op je locatie
Neibo is een virtuele operator die het netwerk van Orange gebruikt. Hun netwerksterkte is gelijk aan die van ons. Om de kwaliteit van het netwerk te testen op je adres ga je naar de website: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart Heb je hinder of vermoed je een defect? Speel dit aan ons door op 1989 of via support@neibo.be (van…
Read MoreJe kredietlimiet aanpassen
Heb je je limiet bereikt? Deze verhoog of verlaag je op de volgende manier: via ons klantenportaal (24u/24u) per e-mail aan support@neibo (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u) per telefoon naar 1989 of 0490/461989 (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u)
Read MoreHoe verander ik mijn abonnement?
Om je abonnement te wijzigen stuur je een mailtje naar support@neibo.be. We passen je abonnement aan vanaf de eerste dag van de eerst volgende maand. Stuur je ons op 7 juli een mailtje, dan krijg je je nieuwe abonnement vanaf 1 augustus.
Read More