Skip to content

Inkomende oproepen doorschakelen naar een vast of mobiel nummer

Elke gemiste oproep schakelen we door naar je voicemail, mits je voicemail is ingesteld. Wil je dergelijke oproepen ontvangen op een ander mobiel of vast nummer? Dat lukt! Deze doorschakeling volgt de vaste tarieven voor onze telefonie. Wil je doorschakelen instellen? Volg dan even de onderstaande stappen. Eens je alles hebt ingesteld, schakelen we een…

Read More

Hoeveel simkaarten mag ik bestellen?

Je mag zoveel kaarten bestellen als je wilt. Enkel de korting die je deelt is beperkt tot maximum vijf personen voor particulieren. Dit betekent dat je probleemloos je hele gezin laat profiteren van je coöperantkorting! Hiervoor hoef je geen extra aandelen te kopen, al mag dat uiteraard wel. De limiet van vijf gebruikers is een…

Read More

Mijn voicemail instellen

Je voicemail instellen doe je eens je simkaart actief is en in je toestel zit. Hiervoor bel je het nummer 1987 (gratis in België en de EU) en volg je de instructies.

Read More

Betalen via de QR-code lukt niet

Je betaalt je factuur vlot via een QR-code. Lukt het niet, ga dan even na of je in je bank app de correcte manier gebruikt. Betalen via Payconiq lukt niet, maar via de QR-functie in je bank app wel. De QR-code werkt bij de app van Belfius, KBC, BNP Paribas Fortis, Argenta, ING en VDK.

Read More

Een professioneel abonnement bij Neibo

Een abonnement nemen op naam van je vennootschap lukt zonder problemen. Laat tijdens je bestelling de gegevens van je onderneming achter en wij zorgen voor de rest. Je zal de facturen ontvangen met vermelding van je btw-nummer. Wil je je vennootschap aansluiten bij Neibo door aandelen te kopen? Prima! Hiervoor hebben we de aandelen type…

Read More

Controleer de netwerksterkte op je locatie

Neibo is een virtuele operator die het netwerk van Orange gebruikt. Hun netwerksterkte is gelijk aan die van ons. Om de kwaliteit van het netwerk te testen op je adres ga je naar de website: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart Heb je hinder of vermoed je een defect? Speel dit aan ons door op 1989 of via support@neibo.be (van…

Read More

Je kredietlimiet aanpassen

Heb je je limiet bereikt? Deze verhoog of verlaag je op de volgende manier: via ons klantenportaal (24u/24u) per e-mail aan support@neibo (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u) per telefoon naar 1989/0490/461989 (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u)

Read More

Hoe verander ik mijn abonnement?

Om je abonnement te wijzigen stuur je een mailtje naar support@neibo.be. We passen je abonnement aan vanaf de eerste dag van de eerst volgende maand. Stuur je ons op 7 juli een mailtje, dan krijg je je nieuwe abonnement vanaf 1 augustus.

Read More

Beltoon verlengen

Je verlengt de beltoon door de volgende code: **61*+32490461987**5# Het laatste cijfer voor het hekje is het aantal seconden dat het blijft rinkelen vooraleer de beller doorgeschakeld wordt naar voicemail. De opties om dit te veranderen zijn 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden. Je voegt de code in op dezelfde manier waarop je…

Read More