Skip to content

Vragen?

Inkomende oproepen doorschakelen naar een vast of mobiel nummer

Elke gemiste oproep schakelen we door naar je voicemail, mits je voicemail is ingesteld. Wil je dergelijke oproepen ontvangen op een ander mobiel of vast nummer? Dat lukt!

Deze doorschakeling volgt de vaste tarieven voor onze telefonie.

Wil je doorschakelen instellen? Volg dan even de onderstaande stappen. Eens je alles hebt ingesteld, schakelen we een oproep door voor elk van onderstaande situaties. Je dient dit alles dus vooraf in te stellen om er gebruik van te maken:

  1. Een oproep doorschakelen wanneer je zelf aan het bellen bent
    • Druk op de oproepknop en vervolgens: **67*het nummer waarnaar je wilt doorschakelen# en druk nogmaals op de oproepknop. Als je wilt doorschakelen naar het 0490468787 toets je het volgende in: **67*32490468787#.
    • Wil je deze functie uitschakelen? Toets #67# in en druk op de oproepknop.
  2. Om een oproep door te schakelen wanneer je toestel uitstaat of je geen bereik hebt
    • Druk op de oproepknop en vervolgens: **62*het nummer waarnaar je wilt doorschakelen# en druk nogmaals op de oproepknop. Als je wilt doorschakelen naar het 0490468787 toets je het volgende in: **62*32490468787#.
    • Wil je deze functie uitschakelen? Toets #62# in en druk op de oproepknop.
  3. Om een gemiste oproep door te schakelen
    • Druk op de oproepknop en vervolgens: **61*het nummer waarnaar je wilt doorschakelen# en druk nogmaals op de oproepknop. Als je wilt doorschakelen naar het 0490468787 toets je het volgende in: **61*32490468787#.
    • Wil je deze functie uitschakelen? Toets #61# in en druk op de oproepknop.

Hoeveel simkaarten mag ik bestellen?

Je mag zoveel kaarten bestellen als je wilt. Enkel de korting die je deelt is beperkt tot maximum vijf personen voor particulieren. Dit betekent dat je probleemloos je hele gezin laat profiteren van je coöperantkorting! Hiervoor hoef je geen extra aandelen te kopen, al mag dat uiteraard wel.

De limiet van vijf gebruikers is een tijdelijke technische limiet. We werken momenteel aan een verhoging van het aantal gebruikers op een profiel om professionele abonnees nog beter te dienen.

Wil je al je medewerkers aansluiten bij Neibo? Contacteer ons hierover op hello@neibo.be

Mijn voicemail instellen

Je voicemail instellen doe je eens je simkaart actief is en in je toestel zit. Hiervoor bel je het nummer 1987 (gratis in België en de EU) en volg je de instructies.

Waar vind ik mijn coöperantennummer?

Het nummer vind je op het certificaat dat je kreeg na de aankoop van aandelen. Heb je geen certificaat? Vraag het ons via hello@neibo.be.

Betalen via de QR-code lukt niet

Je betaalt je factuur vlot via een QR-code. Lukt het niet, ga dan even na of je in je bank app de correcte manier gebruikt. Betalen via Payconiq lukt niet, maar via de QR-functie in je bank app wel.

De QR-code werkt bij de app van Belfius, KBC, BNP Paribas Fortis, Argenta, ING en VDK.

Een professioneel abonnement bij Neibo

Een abonnement nemen op naam van je vennootschap lukt zonder problemen. Laat tijdens je bestelling de gegevens van je onderneming achter en wij zorgen voor de rest. Je zal de facturen ontvangen met vermelding van je btw-nummer.

Wil je je vennootschap aansluiten bij Neibo door aandelen te kopen? Prima! Hiervoor hebben we de aandelen type “B”. Contacteer ons via hello@neibo.be om de exacte procedure te kennen.

Controleer de netwerksterkte op je locatie

Neibo is een virtuele operator die het netwerk van Orange gebruikt. Hun netwerksterkte is gelijk aan die van ons. Om de kwaliteit van het netwerk te testen op je adres ga je naar de website: https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart

Heb je hinder of vermoed je een defect? Speel dit aan ons door op 1989 of via support@neibo.be (van maandag tot vrijdag van 08u tot 20u).

Je kredietlimiet aanpassen

Heb je je limiet bereikt? Deze verhoog of verlaag je op de volgende manier:

  • via ons klantenportaal (24u/24u)
  • per e-mail aan support@neibo (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u)
  • per telefoon naar 1989/0490/461989 (van maandag tot vrijdag tussen 08u en 20u)

Hoe verander ik mijn abonnement?

Om je abonnement te wijzigen stuur je een mailtje naar support@neibo.be. We passen je abonnement aan vanaf de eerste dag van de eerst volgende maand.
Stuur je ons op 7 juli een mailtje, dan krijg je je nieuwe abonnement vanaf 1 augustus.

Beltoon verlengen

Je verlengt de beltoon door de volgende code: **61*+32490461987**5#

Het laatste cijfer voor het hekje is het aantal seconden dat het blijft rinkelen vooraleer de beller doorgeschakeld wordt naar voicemail. De opties om dit te veranderen zijn 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden.

Je voegt de code in op dezelfde manier waarop je een oproep maakt.

Geen antwoord op je vraag gevonden?